پ

به گزارش تلاوت از همدان، مجتبی آزادی کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کبودرآهنگ استان همدان گفت: طی هماهنگی های صورت گرفته بین اداره تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ و مکتب قرآن امام زمان (عج) همدان مقرر گردید 4 جلسه دائمی قرآن کریم در 4 نقطه از شهرستان کبودرآهنگ راه اندازی گردد.

مجتبی آزادی با بیان این مطلب افزود: با توجه به فعالیت بیش از50 ساله مکتب قرآن امام زمان (عج) در شهر همدان و عملکرد مؤثر و موفق این مجموعه قرآنی، بنا بر این قرار گرفت که مربیان قرآن توانمند شهرستان کبودراهنگ که علاقمند به راه اندازی جلسه دائمی قرآن در محل سکونت خود هستند، اقدام به راه اندازی جلسه، به شیوه مکتب قرآن امام زمان (عج) نمایند.

آزادی در ادامه گفت: طی 1 ماه گذشته 15 نفر از مربیان قرآن این شهرستان جهت انجام مصاحبه و مراحل موجود به مکتب قرآن معرفی شده که تا کنون 4 نفر از مربیان موفق به کسب موافقت مکتب جهت راه اندازی جلسه به عنوان مربی جلسه شدند. از این تعداد نیز 13 نفر هم به عنوان کمک مربی امتیاز لازم را کسب نمودند.

وی همچنین گفت: مقرر گردید 13 کمک مربی با بالا بردن سطح توانمندی های خود در زمینه های مختلف مورد نظر مکتب،جهت کسب عنوان مربی،مجددا در مصاحبه شرکت نمایند تا در آینده، تعداد جلسات تحت نظر مکتب در شهرستان کبودراهنگ افزایش یابد.

یادآوری می شود مکتب قرآن امام زمان (عج) توسط استاد مرحوم محمد رحیم مسکین در سال 1342 هجری شمسی در شهر همدان تاسیس گردید؛ که هم اکنون جلسات تحت نظر مکتب به بیش از 150جلسه رسیده است. از خصوصیات بارز این مجموعه قرآنی در برگزاری جلسه قرآن، تربیت محور بودن و توجه به همه ابعاد وجودی انسان در مبحث تربیت اسلامی می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.