پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، آئین تکریم و معارفه رؤسای تبلیغات اسلامی شهرستان بوشهر، با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، مهدی عابدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، حجت‌الاسلام محمد قادری سرپرست معاونت فرهنگی پژوهشی و آموزشی، محسن بهزادی معاون اداری مالی تبلیغات اسلامی بوشهر و جمعی از روحانیون و مقامات شهرستان در سالن شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این مراسم در سخنانی عبور از موانع و مشکلات پیش رو را در این مقطع حساس کشور، ویژگی مهم و برجسته مدیران گام دوم انقلاب عنوان کرد.

حجت‌الااسلام طاهری با اشاره به خدمات ارزنده حجت‌الاسلام عظیمی‌فرد در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بوشهر و فعالیت وی در بخش آموزش اداره کل، افزود: با توجه به نگاه جدید سازمان در حوزه فعالیت‌های آموزشی خیلی مورد تأکید است و نظر به تجربه بالای حجت‌الاسلام عظیمی‌فرد وی در این حوزه به فعالیت خواهد پرداخت که اگر بیشتر از فعالیت در شهرستان نباشد، کمتر هم نخواهد بود.

وی افزود: انتصاب حجت‌الاسلام شیخی با توجه به مجاهدت‌ها، تخصص، تجربه مدیریتی و توانمندی‌های وی انجام شده و فرصت طلایی برای خدمت در سطح شهرستان بوشهر فراهم خواهد آورد.

مهدی عابدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار در بخش دیگری از این مراسم آمادگی مجموعه فرمانداری را برای اجرای سیاست‌های انقلابی دولت و تعامل با اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بوشهر اعلام کرد.

گفتنی است، در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خدمات حجت‌الاسلام نعمت‌الله عظیمی‌فرد، رئیس پیشین اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بوشهر، حجت‌الاسلام حسین شیخی با حکم مدیرکل تبلیغات بوشهر به‌ عنوان رئیس جدید این اداره منصوب شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.