به گزارش تلاوت از زنجان، حجت الاسلام شجاعی، رئیس این اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر در معیت کارشناس قرآنی، از خانه قرآن قدسیه ابهر بازدید و با عوامل این خانه قرآن جلسه ای برگزار کرد.
شهسواری افزود: در این دیدار حجت الاسلام شجاعی از نزدیک با برنامه های قرآنی این خانه قرآن آشنا شد و با قرآن آموزان نونهال، دیدار و گفتگوی صمیمی کرد. حجت الاسلام شجاعی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت قرآنی فرح فاطمی مدیر خانه قرآن قدسیه و از مربیان این مرکز قرآنی نیز تقدیر و تشکر کرد و تاکید کرد در مناسبت های ملی مذهبی سعی شود برنامه ها در محیط محله برگزار شود تا ضمن تشویق خانواده ها یک تبلیغ رسا نیز باشد.