پ

دیدار دهیار روستای بیجاربین با رابط قرآنی اداره تبلیغات اسلامی آستارا

دیدار دهیار روستای بیجاربین با رابط قرآنی اداره تبلیغات اسلامی آستارا

دیدار دهیار روستای بیجاربین با رابط قرآنی اداره تبلیغات اسلامی آستارا
رابط قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا عنوان کرد: کار فرهنگی در روستاها همانند کار عمرانی باید در اولویت برنامه های مسئولان و دهیاران باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، احمد داداش زاده اصل در دیدار با ایمانی فرد دهیار روستای بیجاربین اظهار کرد: اگر امروزه شاهد هستیم معضلاتی چون مواد مخدر، کمبود آب، آسیب های اجتماعی، طلاق و مواردی نظیر اینها در جامعه روستایی هم به سان جامعه شهری افزایش یافته است، به دلیل عدم وجود کارهای فرهنگی مناسب و هدف دار است که مقوله فرهنگ نیازمند حضور همه دستگاه ها از جمله شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران است.

رابط قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا خواستار توجه بیش از پیش به مسائل فرهنگی و قرآنی در روستای بیجاربین با توجه به وجود خانه قرآن روستایی شد و متذکر شد: هرچقدر که از مربیان و متعلمان قرآنی حمایت شود، شاهد شکوفایی در برنامه های مذهبی خواهیم بود که پرورش این استعدادها توانمند ساختن بازوان دینی و فرهنگی در روستا است.

در ادامه این دیدار، مهدی ایمانی فر از اختصاص بودجه حمایتی برای خانه قرآنی روستایی خبر داد و گفت: در راستای حمایت از خانه قرآنی روستا، شورای اسلامی و دهیاری مبلغ مساعده ای جهت برگزار شدن کلاس قرآن و نیز طرح اوقات فراغت در تابستان به این خانه قرآنی اختصاص دادند.

گفتنی است، این دیدار ۲۰ اردیبهشت ۹۴ در اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا انجام شد.

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.