پ

سیدحمید موسوی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام بهار قرآن گفت: چند سالی است که در استان فارس به تأسی از رهبر معظم انقلاب، در ماه مبارک رمضان دیدار جامعه قرآنی با نماینده معظم‌له در استان برگزار می‌شود.

وی با ذکر این نکته که دو سال گذشته به دلیل شیوع کرونا این دیدار برگزار نشد، افزود: امسال بحمد الهی بعد از وقفه دو ساله دیدار جامعه قرآنی استان فارس و شیراز با آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز برگزار خواهد شد.

موسوی، زمان برگزاری این مراسم دوشنبه، ۲۲ فروردین مصادف با نهم ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۷:۳۰ و مکان آن را سالن شهید آیت‌الله دستغیب حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اعلام کرد و گفت: این برنامه به میزبانی تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس بیان کرد: در این مراسم نورانی، قاسم مقدمی، قاری بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید برگزار خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: در این مراسم همچنین محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس و قریب ۲۰۰ نفر از فعالان قرآنی استان حضور خواهند داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.