پ

به گزارش ایکنا از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد، شب گذشته، ۱۶ خرداد با حضور در منزل ۳ پیشکسوت قرآنی استان از سال‌ها فعالیت خالصانه و اثربخش این افراد در حوزه قرآن کریم و تربیت نسل قرآنی قدردانی کرد.

استاندار یزد که محمدعلی شاه‌حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد، علی‌اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مهدی تقوایی مشاور عالی استاندار و محمدحسین پارساییان مشاور و دستیار ویژه استاندار، وی را همراهی می‌کردند، با سیدحسین میرتقی، قاری قرآن کریم، پژوهشگر و نویسنده قرآنی دیدار و از چهل سال فعالیت خالصانه و اثربخش این فعال قرآنی در انجام فعالیت‌های دینی و تبلیغی با محوریت قرآن کریم قدردانی کرد.


بیشتر بخوانید:


یادآور می‌شود سیدحسین میرتقی متولد ۱۳۴۳ در شهر یزد است که مربی پرورشی مدارس، مسئول دارالقرآن شهرستان یزد، کارشناس قرآن اداره‌ کل آموزش و پرورش، تدریس در دوره‌های ضمن خدمت معلمان، دانشگاه فرهنگیان و دوره‌های متعدد تربیت مربی قرآن کریم را در سوابق اجرایی و آموزشی خود دارد. وی همچنین در زمینه پژوهش‌های قرآنی فعالیت دارد و مؤلف کتاب‌های زیادی از جمله «آشنایی با خط قرآن»، «آموزش روخوانی قرآن» و … است.

مهران فاطمی، استاندار یزد در ادامه در منزل خادم‌القرآن محمدکاظم تقی‌زاده از قاریان و اساتید قرآن کریم حضور یافت و از فعالیت خالصانه و اثربخش وی در حوزه قرآن کریم و تربیت نسل قرآنی به ویژه در بین دانش آموزان تقدیر کرد.

یادآور می‌شود محمدكاظم تقی‌زاده، فرهنگی بازنشسته یزدی است که در جلسات مختلف به تربیت نسل قرآنی می‌پردازد و در دوازدهمین آیین ملی تكریم چهره‌های قرآنی توسط سازمان دارالقرآن كریم به عنوان مربی قرائت قرآن با بیش از سه دهه فعالیت در حوزه آموزش تخصصی قرائت و تربیت قاریان شاخص قرآن تجلیل شد.

استاندار یزد با حضور در منزل محمدحسین صباغ از قاریان قرآن کریم و پیشکسوتان جامعه قرآنی، دهه‌ها فعالیت خالصانه و اثربخش وی در حوزه قرآن کریم و تربیت نسل قرآنی قدردانی کرد.

یادآور می‌شود محمدحسین صباغ از قاریان پیشکسوتی است که فعالیت خود را در دهه پنجاه آغاز کرد و در طول چهل سال منشأ خدمات زیادی در دیار دارالعباده بوده است. برگزاری جلسات قرائت قرآن و تدریس فنون تلاوت و پرورش قاریان، داوری مسابقات، عضویت در گروه تواشیح و مدیحه سرایی ذوالفقار از دیگر فعالیت‌های این پیشکسوت قرآنی در این چهار دهه بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.