پ

سید حمید موسوی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس گفت: دومین نشست کارگروه قرآن ستاد عملیات رمضان در استان فارس با موضوع برنامه های ماه مبارک رمضان برگزار شد. وی گفت: در این نشست پس از بحث و تبادل و نظر پیرامون پانزده مصوبه جلسه گذشته، پنج موضوع دیگر نیز مصوب شد و مقرر گردید که تا جلسه نهایی که 21 اسفندماه برگزار می گردد، نتایج کلی نیز به شهرستانها جهت اجرا ابلاغ شود.
وی افزود: مکاتبه ادارات کل با نمایندگی های تابعه جهت تشکیل کارگروه قرآن عملیات رمضان صورت گرفته و مقرر گریده است تا برنامه های قرآنی شامل: اجرای ده محفل قرآن با حضور قاریان ممتاز کشوری در فارس، برگزاری دو محفل در حافظیه شیراز با همکاری کانون فرهنگی رهپویان وصال، یک محفل در حرم مطهر شاهچراغ (ع) و یک محفل قرآنی در یکی از مساجد تاریخی شیراز و همچنین شش محفل در شهرستانهای کوار، سروستان، فسا، استهبان، سپیدان و مرودشت برگزار گردد.
رئیس اداره امور قرآنی فارس بیان کرد: در این نشست مقرر گردید، دو نمایشگاه قرآنی هفت روزه، متشکل از پانزده غرفه با محتویات خدمات آموزشی، مشاوره ای، جلسات جزء خوانی همراه با تدبر در قرآن کریم در بوستانهای نماز و جنت شیراز بر پا شود.
سید حمید موسوی اظهار داشت: معرفی گروه های مختلف قرآنی شامل خانوادها، نوابغ و هنرمندان قرآنی به صدا و سیمای استان جهت ضبط برنامه و همچنین اجرای طرح مواسات و همدلی، برپایی سفره افطار وحدت و اجرای مسابقات قرآن از جمله مصوبات این نشست بود که با در نظر گرفتن مصوبات نشستهای گذشته، مجموعاً  بیست مصوبه خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.