پ

به گزارش تلاوت از لرستان، با تلاش و پیگیری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد، اولین مؤسسه قرآنی شهرستان چگنی ثبت می شود. حجت الاسلام محمد علی نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد با اعلام این خبر افزود: شهرستان چگنی با جمعیتی قابل توجه تاکنون دارای یک مؤسسه قرآنی بوده است که با تلاش کارشناسان قرآنی، به زودی مؤسسه قرآنی علی الاعلی راه اندازی می شود.

حجت الاسلام محمد علی نیا افزود: تمام تلاش اداره تبلیغات اسلامی بر این است که پوشش حداکثری از عموم افراد صورت گیرد چرا که وجود هر نوع مؤسسه فرهنگی قرآنی می تواند زمینه ساز حضور کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برای آموزش و یادگیری آموزه های دینی شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد افزود: اداره تبلیغات اسلامی از ایده های برتر فعالان قرآنی در راستای ترویج معارف قرآنی استقبال می کند و با روی باز در خدمت همه مردم خواهد بود. حجت الاسلام علی نیا در پایان اذعان داشت؛ اداره تبلیغات اسلامی از همه فعالان و مدیران مؤسسات قرآنی و خانه های قرآن کمال قدردانی و تشکر را دارد چرا که با تلاش و خدمت به قرآن کریم فرصت آموزش و یادگیری را برای همه افراد جامعه فراهم می کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.