پ

به گزارش تلاوت از زنجان، هادی عابدزاده مدیر خانه قرآن مبین زنجان گفت: در راستای بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین، دومین جلسه هفتگی شمیم معرفت با موضوع «جهاد تبیین – ایران قوی» و با مدیریت هادی عابدزاده در پایگاه سید احمد خمینی(ره) برگزار شد.

عابدزاده ادامه داد: جلسات شمیم معرفت در راستای جهاد تبیین با محوریت پرسش و پاسخ و بررسی مباحث روز، با حضور جوانان و نوجوانان بسیج پایگاه سید احمد خمینی(ره) زنجان برگزار می شود و این جلسات به صورت هفتگی و به مدت یک ماه با حضور مدیریت خانه قرآن و عترت مبین، هادی عابدزاده، ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: در این جلسه در خصوص «جهاد تبیین – ایران قوی» با حضور علاقمندان بحث و تبادل نظر شد. تبیین، به معنای بیان حقیقت و از بین بردن غبار جهالت و تحریف از اذهان می باشد. ذهن انسان ممکن است دچار ابهام شود، مورد تحریف قرار گیرد و دشمن یا هر فرد دیگری آن را از مسیر حقیقی و عقلانی خودش منحرف کند. به عبارتی تبیین به معنای بی‌تفاوت نبودن انسان نسبت به ذهنی است که به کمک نیاز دارد و باید تعلیم ببیند. مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در موارد متعددی اساس روش اسلامی و انقلابی را تبیین دانسته‌اند؛ چنانکه یکی از موارد امر به معروف و نهی از منکر نیز همین مسئله است.

عابدزاده با تاکید بر نقش جوانان و نوجوانان در داشتن ایران قوی افزود: مؤلفه های قوی شدن در بسترهای اقتصاد، سیاست، فرهنگ،نظامی و جغرافیا متعدد است و برای قوی شدن در تمامی این عرصه ها باید نوجوانان و جوانان دست به کار شوند و آینده ایران را رقم بزنند. جوانان و نوجوانان ظرفیت های جامعه هستند و باید از این ظرفیتها در تحقق اهداف آینده کشور بهره گرفت.

در ادامه جوانان و نوجوانان حاضر در جلسه سوالات خود را مطرح کردند و در خصوص مسائل و حوادث روز جامعه بحث و تبادل نظر شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.