پ

محمد قدوسی‌زاده از برگزاری دوره تفضیلی آموزش تدبر در قرآن در گلستان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی با حضور حجت‌الاسلام رائیجی از سازمان دارالقرآن الکریم و جمعی از مربیان قرآنی در ۱۶ سطح و ۳۲ ساعت آموزشی از یکم مرداد شروع شده و به مدت چهار روز در اداره کل تبلیغات اسلامی استان ادامه دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.