پ

به گزارش تلاوت از قم، رسول کرباسی مسئول خانه قرآن هدی قم اظهار کرد: دوره آموزش تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم به مدت دو ماه در خانه قرآنی هدی برگزار شد. وی افزود: این دوره آموزشی با حضور سه تن از اساتید مطرح قرآنی و با حضور 14 نفر از بانوان علاقمند برگزار شد.

کرباسی بیان داشت: این دوره آموزشی در بخش قرائت با حضور حسینی در بخش روش تدریس، میرغیاثی در بخش اخلاق معلمی و عاشوری در بخش درآمدی بر علوم قرآنی برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.