به گزارش تلاوت از خراسان شمالی، سید ناصر حسینی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری دوره‌های آموزش ترتیل خوانی در قالب طرح “انوار الثقلین” در سطح استان خراسان شمالی خبر داد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اعلام این خبر افزود: طرح آموزشی “انوارالثقلین” با مشارکت دارالقرآن امام علی‌بن‌اببطالب علیه السلام در قالب 114 جلسه انس با قرآن و عترت علیهم السلام در استان کشور از اول مهرماه آغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: در استان خراسان شمالی نیز طرح آموزشی ترتیل خوانی و انس با قرآن و عترت علیهم السلام در قالب 11 جلسه آموزشی در شهرستانهای شیروان، راز و جرگلان، اسفراین، فاروج، بجنورد و جاجرم  در حال برگزاری می‌باشد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه افزود: این طرح در شهرستان شیروان 4 جلسه آموزشی، در شهرستان اسفراین 3 جلسه آموزشی، در شهرستان فاروج 1 جلسه آموزشی، در شهرستان جاجرم یک جلسه آموزشی، در شهرستان بجنورد یک جلسه آموزشی و در شهرستان راز و جرگلان یک جلسه آموزشی در حال برگزاری می‌باشد.

گفتنی است، در هر ماه می بایست حداقل چهار جلسه آموزشی در این مراکز برگزار گردد و گزارش برگزاری به صورت ماهانه نیز از این جلسات در قالب فرم مربوطه انجام می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.