پ

به گزارش تلاوت از کردستان؛ به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج، دوره آموزشی سبک زندگی فاطمی با حضور مربیان قرآنی و معلمان ناحیه یک و دو آموزش و پرورش شهرستان سنندج و تدریس دکتر روحی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، روز شنبه اول بهمن در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد.

دکتر روحی یکی از اساتید این دوره گفت: سبک زندگی ریخت و شکل بیرونی زندگی افراد اسـت که بر پایه باورها، ارزشها، عرفیات، آئین های رفتاری مورد پذیرش، شکل گرفته و در نهایت سبک زندگی برونداد همه این پیش زمینه ها در ریخت و تیپ زندگی افراد در ســاحت های فردی، اجتماعی، اقتصادی، اخلاقی و غیر آن اســت.

روحی ادامه داد: در این دوره  پیدا کردن مناسب ترین سبک زندگی، به پیدا کردن کاملترین نوع زندگی، برپایه بیشترین پیش زمینه های گفته شده دارد. فاطمه زهرا یکی از مناسب ترین سبک های زندگی را برای الگو شدن دارد. عمر کوتاه وی مانع از آن نشد تا ظرفیت های انبوه زندگی دینی در پرتو قرآن و سنت و درون مایه های شــخصیتی خود را نمایان کند. آن حضرت در ابعاد و ساحتهای مختلف اعم از فردی، خانوادگی ، اجتماعی و سیاسی، سبک مبتنی بر اصیل ترین باورها و ارزشها را از خود بروز داده اند و برای ما الگویی بسیار بزرگ در زندگی به شمار میروند.

روحی در پایان صحبت‌های خود گفت: رسالت ما در این بستر و شرایط حساس چیزی نیست جز زیرکی در انتقال پیام دستاوردهای انقلاب که همان جهاد تبین است، هر چند مشکلات فراوان دامنگیر مردم است اما باید بیشتر از همیشه به هوش باشیم، تا دشمن به هدف شوم خود که تزلزل در پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است، نرسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.