پ

به گزارش روابط عمومی اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران، در راستای فهم و تدبر در قرآن کریم و ترویج و نشر قرآن در جامعه به ویژه تشکلهای دینی و هیئات مذهبی، حجت الاسلام اسماعیل رمضانی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران گفت: دوره آموزشیاری قرآن ویژه هیئات مذهبی خواهران در شهرستانهای استان مازندران برگزار می شود.

حجت الاسلام رمضانی در ادامه افزود : قرآن و عترت علیهم السلام، عدل یکدیگر و یک حقیقت در دو تجلی هستند که مشتاقان و ارادتمندان به ساحت مقدس ثقلین باید در محضر هر دو امانت رسول اکرم صلی الله علیه و آله وسلم احساس تکلیف و ابراز ارادت کنند.

وی بیان داشت: جدایی جامعه قرآنی و شبکه هیأت از یکدیگر آسیب بزرگی است که جامعه را از مسیر قرآن و اهل بیت دور می کند. رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران که در راستای برگزاری دوره آموزشیاری قرآن برای هیئات مذهبی خواهران شهرستان ساری سخن می گفت عنوان کرد: برگزاری دوره های آموزشی قرآن و سیره اهل بیت برای جامعه قرآنی و شبکه تبلیغ به منظور پیوند بیشتر این دو قشر فعال و انقلابی جامعه می باشد.

گفتنی است، استان مازندران با دار بودن 12 هزار معلم، مربی و کادر قرآنی از استانهای برتر کشور می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.