پ

عیسی عباسی مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دوره‌ی آموزشی تربیت قاری قرآن کریم برای حضور در مسابقات کشوری به مدت ۲ روز در یاسوج خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، محسن رضایی مدیر دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی این استان با بیان اینکه توانمندسازی مربیان و اساتید شهرستانی و استانی از اوجب واجبات است گفت: دوره آموزشی با حضور ۸۰ قاری به مدت ۲ روز در شهر یاسوج در حال برگزاری است.
وی افزود: این دوره آموزشی به منظور نشر آموزه‌های پیشرفته‌ی قرائتِ فصیح و آهنگین قرآن کریم و ایجاد زمینه‌های رشد قاریان و ارائه روش منطقی، جذاب و سطح‌بندی‌شده با حضور محسن یاراحمدی از اساتید و قاریان برجسته‌ی کشور برگزار شد.
وی ادامه داد: این دوره از طرح‌های سازمان دارالقرآن الکریم کشور است و در پایان دوره و پس از برگزاری آزمون‌های کتبی و شفاهی، به قبول‌شدگان گواهی‌نامه‌ی تخصصی اعطاء می‌شود.
مدیر دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی استان از برنامه‌ریزی برای برپایی دوره‌های آموزشی در دیگر مناطق استان خبر داد و گفت: با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دوره‌های ویژه‌ای برای تربیت اصولی مربیان و قاریان قرآن کریم با حضور اساتید کشوری برنامه‌ریزی شده که به زودی در شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.