پ

امید طاری‌مرادی، مدیر مؤسسه قرآنی «آسمان» سنندج، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: دوره‌های آموزشی مؤسسه قرآنی آسمان همواره مورد توجه و استقبال کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنان بوده است.

وی افزود: این مؤسسه قرآنی فعالیت خود را در آموزش رشته‌های روخوانی، حفظ، تجوید، قرائت، تفسیر، خوشنویسی، مهد قرآن و پیش‌دبستانی و فرزندپروری هدف‌گذاری کرده است.

مدیر مؤسسه قرآنی «آسمان» سنندج بیان کرد: این مؤسسه در راستای بهره‌مندی هرچه بیشتر از دستورات انسان‌ساز قرآن، به‌کارگیری آن در زندگی و انس و الفت بیشتر کودکان با قرآن دوره‌های آموزشی «حفظ، احکام و اخلاق» را در این مؤسسه برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: این کلاس‌های قرآن زیر نظر گلاله زاهدی، از مربیان توانمند قرآن کریم استان و با حضور گروه کودکان سنندجی به زودی در این مؤسسه برگزار خواهد شد.

طاری‌مرادی گفت: این کلاس‌های قرآن روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته به صورت مستمر برای شرکت‌کنندگان در این کلاس‌های قرآن برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این مؤسسه به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر از سوی سازمان دارالقرآن کریم اعطا خواهد شد، یادآور شد: در این مؤسسه دوره‌های آموزشی پیش دبستانی قرآنی با حضور اساتید توانمند و مجرب زندی، طلا رحیمی و گلاله زاهدی برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.