پ

مهدی ورقائی، رئیس اداره قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: قاری نوجوان زنجان به نام «مهدی کردلو» در مسابقات سراسری استعدادهای قرآنی در بین رقبای خود از ۲۰ استان کشور خوش درخشید.

وی با بیان اینکه دومین دوره مسابقات استعدادهای قرآنی ویژه مرحله تطبیق با شرکت ۳۱ نفر از نخبگان قرآنی نوجوان از سراسر کشور به‌شکل مجازی برگزار شد، ابراز کرد: مهدی کردلو قاری نوجوان زنجانی موفق به کسب مقام چهارم در این مسابقات شد.

این مسئول با اشاره به اهمیت شناسایی و پرورش استعدادهای قرآنی و ترویج آموزه‌های این کتاب الهی یادآور شد: مرحله تقلید این مسابقات با حضور ۶۹ نفر از استعدادهای درخشان قرآنی کشور در هر استان برگزار شد.

رئیس اداره قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان بیان کرد: طرح‌ استعدادهای قرآنی یک طرح پنج ساله است که از طرف سازمان دارالقرآن کریم در سراسر کشور و با هدف شناسایی نخبگان نوجوان قرآنی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: سال دوم فاز تطبیق به افرادی که نمره ۷۰ از ۱۰۰ را کسب کنند مدرک قرائت تکمیلی سطح ۵ و در پایان سال سوم فاز تطبیق پایان دوره ۵ ساله طرح استعدادهای قرآنی به افرادی که نمره ۷۵ از ۱۰۰ را کسب کنند، مدرک قرائت پیشرفته سطح ۶ اعطا می‌شود. بدیهی است ملاک حضور در ادامه طرح، قبولی در آزمون‌های پایانی هر سال است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.