پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام عبدالرحمن یداللهی نماینده تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای اظهار داشت: برگزاری محافل انس با قرآن سبب الفت و بینش نسبت به آیات این کتاب نورانی می‌شود که در همین راستا محفل انس با قرآن کریم در روستای زرقان برگزار گردید.

وی عنوان کرد: با حضور قاریان برتر شهرستانی در مسجد روستای زرقان؛ به همت سازمان تبلیغات اسلامی و با حضور مردم ولایتمدار این روستا برگزار گردید. نماینده تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای تصریح کرد: در این مراسم، خانه قرآن ریحانه النبی(س) این روستا افتتاح و برنامه های آن نیز اطلاع رسانی شد.

حجت‌الاسلام عبدالرحمن یداللهی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۲ مجوز خانه قرآن داده شده و تابلوهای یکسان نیز برای این خانه‌ها تعیین شده است که در برنامه افتتاح قرار گرفته‌اند. وی گسترش تعداد خانه‌های قرآن را گامی ارزشی در راستای توسعه فرهنگ قرآنی و دینی عنوان کرد.

حجت‌الاسلام عبدالرحمن یداللهی متذکر شد با افتتاح خانه‌های قرآن، علاوه بر مباحث قرآنی برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی نیز اجرا می شود که این روند سبب جذب همه اقشار خصوصاً نوجوانان و جوانان به خانه‌های قرآن می‌گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.