پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام عبدالرحمن یداللهی نماینده تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای اظهار داشت: اولین جلسه مدیران خانه‌های قرآنی در شهرستان برگزار شد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه اخیرا حدود ۱۲ مجوز خانه قرآنی در شهرستان اعطا شده و تابلوهای قرآنی را یکسان‌سازی کردیم این جلسه برگزار شده است. نماینده تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای گفت: از مدیران خانه‌های قرآنی درخواست کردیم تا از فعالیت‌های قرآنی که تا کنون انجام داده‌اند، گزارشی ارائه دهند.

وی تصریح کرد: همچنین تصویب شد که برنامه یک‌ساله خانه‌های قرآن شهرستان نیز ارائه شود. حجت‌الاسلام عبدالرحمن یداللهی با تاکید بر لزوم همفکری مدیران خانه‌های قرآنی با یکدیگر نیز خاطرنشان کرد: بعد از بیان اقدامات و کارهای انجام شده و طرحهای آتی قرآنی مدیران، تاکید کردیم که خانه‌های قرآنی برای خود باید اهداف بلند مدتی را تعریف کنند.

وی متذکر شد: خانه‌های قرآنی باید چارت تشکیلاتی قوی و محکمی را ترسیم کنند. به گفته یداللهی، طرح‌های خوب قرآنی که خانه‌های قرآنی می‌توانند اجرا کنند، در این جلسه به آنها پیشنهاد داده شد. وی یادآور شد: از بین مدیران خانه‌های قرآن یک مسئول انتخاب شد و همچنین مقرر شد این نشست به صورت ماهانه با مدیران خانه‌های قرآن برگزار شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.