پ

به گزارش تلاوت از لرستان، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا از حضور بانوان و مادران قرآن آموزان مؤسسات و خانه های قرآنی این شهرستان با هدف فرهنگ سازی تربیت کودکان با سیره ائمه معصومین (ع) در همایش شیرخوارگان حسینی(ع) خبر داد.

صفری، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا با اعلام این خبر افزود: بانوان و مادران قرآن آموز مؤسسات، جلسات و خانه های قرآنی وابسته به اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان به همراه اطفال خود در همایش شیرخوارگان حسینی که در روز هفتم محرم متعلق به طفل رضیع کربلا حضرت علی اصغر(ع) برگزار شد شرکت کردند.

وی خاطر نشان کرد: در این آیین مادران سیاه‌پوش در حالی‌ که کودکان خود را با لباس‌های سبز و سفید در آغوش داشتند و سربندهایی با مضامین یا حسین(ع)، یا علی اصغر(ع) و یا ابوالفضل(ع) بسته بودند، در رثای شهادت کودک شیرخوار امام حسین(ع) در کربلا، اشک ماتم ریختند.

صفری در پایان با بیان این موضوع که مراسم شیرخوارگان حسینی نشان می‌دهد که تا چه اندازه شهادت مظلومانه این طفل برای هدایت مردم مؤثر است افزود، آیین همایش شیرخوارگان که در مقام حضرت علی اصغر با حضور مربیان قرآنی، حافظان، قاریان و در کل قرآن آموزان مادر و دیگر اقشار از بانوان شهرستان ساعت هشت صبح در مکان مصلی شهرستان ازنا برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.