پ

به گزارش تلاوت از لرستان، همزمان با حضور حداکثری مردم شریف و همیشه در صحنه شهرستان پلدختر در راهپیمایی یوم الله 13 آبان، جامعه قرآنی این شهرستان نیز همچون دیگر آحاد مردم با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و دیگر مسئولین کشوری و لشگری در این مراسم شرکت فعال داشتند.

علی مینائی کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر با اعلام این خبر افزود: از چند روز پیش از یوم الله 13 آبان جلسه کارگروه برگزاری مراسم 13 آبان با حضور کارشناسان واحدهای مختلف اداره تبلیغات اسلامی در دفتر ریاست تبلیغات اسلامی برگزار و در راستای حضور حداکثری جامعه فرهنگی و قرآنی همکار با اداراه تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر برنامه ریزی لازم صور گرفت.

مینائی افزود: در راستای این جلسه، هماهنگی های لازم توسط اداره امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صورت گرفته و طی برنامه هایی که از چند روز قبل از یوم الله 13 آبان آغاز گردید، دیدارهایی با جامعه قرآنی شهرستان به میزبانی اداره امور قرآنی و رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر برگزار و با اهدای هدایایی از تعدادی از فعالان قرآنی شهرستان تقدیر به عمل آمد.

وی گفت: در ادامه نیز نشستی با برخی مدیران خانه های قرآنی جهت حضور حداکثر در این مراسم به عمل آمد. وی تصریح کرد: در نهایت با فراخوان های صورت گرفته در فضای حقیقی و مجازی که توسط اداره امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صورت گرفت، شاهد حضور طیف های مختلف سنی از فعالان قرآنی در راهپیمایی یوم الله 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی در شهرستان پلدختر بودیم که جا دارد از حضور حماسی تک تک این عزیزان در صحنه حوادث انقلاب قدردانی گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.