پ

به گزارش تلاوت اردبیل، حجت الاسلام صابر طهماسبی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: محسن باقرپور نوجوان حافظ قرآن و نهج البلاغه و لیسانس علوم قرآنی از اردبیل با حضور در برنامه تلوزیونی «محفل» که به همت سازمان تبلیغات اسلامی کشور و شبکه 3 سیما تهیه شده بود، حضور یافته و ضمن پاسخ به سوالات داوران این برنامه، به تلاوت قرآن و تهج البلاغه پرداخت.

محسن باقرپور حافظ قران نوجوانی که در برنامه محفل حضور داشت؛ درباره شروع فعالیت‌ قرآنی‌اش توضیح داد:در سال ۹۵ و در سن ۷ سالگی موفق به حفظ کل قرآن کریم شدم و عنوان خردسال‌ترین حافظ قرآنی کشور را به دست آوردم.

وی ادامه داد: در این سال‌ها موفق به حفظ نهج البلاغه نیز شدم کهمشوق اصلی من در این راه پرافتخار پدر و مادرم بودند. این قاری نوجوان در پایان بیان کرد: در ماشین پدرم وقتی رفت و آمد می کردیم، نوحه آذری گوش می دادیم بعد از مدتی یک قسمتی از آن نوحه را با گوش دادن حفظ شدم. خانواده که متوجه قدرت حافظه‌ام شدند، من را به حفظ قرآن تشویق کردند.

گفتنی است، در برنامه قرآنی «محفل» که در ماه رمضان از شبکه 3 سیما پخش شد، حامد شاکرنژاد، احمد ابوالقاسمی، حجت الاسلام و المسلمین قاسمیان، رضوان درویش از کشور سوریه و حسنین الحلو از کشور عراق، به عنوان کارشناسان ایرانی و بین المللی و رسالت بوذری به عنوان مجری برنامه حضور داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.