پ

به گزارش تلاوت از زنجان، حجت الاسلام حمید حسنی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت:  نتایج مرحله سوم هفدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم اعلام شد و ابوالفضل نجفی نوجوان زنجانی موفق به دریافت مدرک درجه 2 از سازمان دارالقرآن الکریم در هفدهمین دوره آزمونهای تخصصی اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم شد.

حسنی افزود: افراد پذیرفته شده این دوره حداکثر تا تاریخ ۲۲ دی ماه، مدارک شناسایی خود را شامل: ۲ قطعه عکس ۴*۳ پرسنلی (جدید و بدون هرگونه اثر چسب، منگنه، مهر و…)، رونوشت شناسنامه و کارت ملی (برای افراد زیر ۱۵ سال نیاز به ارسال رونوشت کارت ملی نیست) به دبیرخانه اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم – سازمان دارالقرآن الکریم ارسال نمایند.

حسنی تاکید کرد: افرادی که در نتیجه نهایی ایشان عنوان «حائز دریافت مدرک درجه ۲ و مجاز به ارسال سوابق ده ساله تدریس» ذکر شده لازم است برای ورود به آزمون مرحله چهارم فرم های مربوط به ارسال سوابق تدریس را از بخش مربوط به اعطای مدرک تخصصی به حافظان – سایت تلاوت اخذ نموده و نسبت به تکمیل و ارسال آن برای دبیرخانه اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم اقدام نمایند. همچنین حفاظ گرامی توجه داشته باشند پیش از ارسال سوابق مذکور و تایید آن لازم است تا هر دو سال یک بار ثبت نام در آزمون را انجام داده و تنها در آزمون مرحله دوم (شفاهی حسن حفظ و صحت قرائت) شرکت نمایند.

تایید سوابق ده ساله حفاظ پس از بررسی به اطلاع ایشان رسیده و از لحظه اطلاع رسانی شش ماه فرصت مطالعه آزمون مرحله چهارم را خواهند داشت. رقیه مرادلو حافظ کل قرآن کریم نیز از استان زنجان سوابق ده ساله تدریس خود را جهت تایید به سازمان دارالقرآن الکریم ارسال کرد و پس از ارزیابی و تایید توسط سازمان دارالقرآن الکریم، در مرحله چهارم این آزمونها حضور خواهد یافت.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.