پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، بهرام مرادی رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی کردستان از برگزاری جلسه هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی با حضور اعضای جدید هیئت در محل دارالقرآن کریم استان کردستان خبر داد.

مرادی در ابتدای این جلسه از فعالیت‌ها و تلاش‌های انجام شده توسط هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی کشور در سنوات گذشته تشکر کرد و گفت: نگاه ما به این هیئت، رسیدن به ایده‌ها، نظرات، برنامه‌ها و حرکت‌های نو در فضای قرآنی جامعه برای بانوان می باشد.

مرادی در ادامه ضمن معرفی اعضای جدید گفت: ما با برنامه ریزی و ایجاد حرکت‌های نوین و اثرگذار و فعالیتهای چشمگیر در این زمینه، باید سرعت خود را با سرعت پیشرفت جامعه تنظیم کنیم.

در این جلسه علیمرادی رئیس هیئت اندیشه ورز استان کردستان نیز خاطر نشان کرد: تشکیل هیأت اندیشه ورز بانوان قرآنی و فعالیت‌های جهادی این هیأت را مصداق یک حرکت و همدلی واقعی در استان دانسته و ابراز امیدواری کرد این فعالیت‌ها بیش از پیش گسترش یافته و مورد حمایت قرار گیرد.

 مرادی در ادامه اظهار کرد: حرکتی جهادی و خود جوش هیئت‌های اندیشه ورز بانوان قرآنی در شهرستان‌های استان نیز ایجاد شده است که این حرکت زیبا و بدون چشمداشت توسط بانوان قرآنی، ستودنی و از برکات قرآن کریم و با هدف تبادل افکار و بهره‌مندی از اندیشه و ایده‌های بانوان قرآنی صورت گرفته است که امیداست نتیجه بسیار خوبی از این حرکتها بگیریم.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.