پ

به گزارش تلاوت از زنجان، هادی عابدزاده مدیر خانه قرآن شهری مبین شهرستان زنجان از برگزاری جلسه هفتگی قرآن چراغ راه زندگی در روز دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در منزل محمد حسین امیرخانی از اعضای خانه قرآن مبین خبر داد. در این جلسه، ابتدا محمدرضا امیرخانی به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت و در ادامه قاری نوجوان؛ مهدی سلیمانی نیز آیاتی از کلام خداوند را برای حاضران تلاوت کرد.

مدیر خانه قرآن مبین زنجان در ادامه افزود: شرکت در این جلسات برای عموم و همه سنین آزاد است و به صورت سیار در منازل و مساجد محله، در زنجان و شهرستانهای اطراف برگزار می شود. وی گفت: در این جلسه قرآنی هر هفته بیش از ۳۰  نفر به‌ صورت حضوری شرکت می کنند.

هادی عابدزاده خاطرنشان ساخت: کشف استعدادها، دعوت به حضور فعال و مؤثر خیرین قرآنی، قرآنی کردن جامعه و دعوت عمومی مردم در این محافل، از اهداف برگزاری این جلسات می باشد. علاقمندان می توانند جهت میزبانی این جلسه نورانی اعلام آمادگی نمایند.

عابد زاده تاکید کرد: در پایان این جلسه نیز از خانواده حسین احمدی به جهت حضور منظم در جلسات جزء خوانی، روزانه ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۰ با اهدای هدیه تقدیر شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.