پ

به گزارش تلاوت از خراسان شمالی، سید ناصر حسینی؛ رئیس اداره امور قرآنی اداه کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: جلسه برنامه ریزی آموزش آزمون تخصصی حفظ ویژه مراکز توانمند در زمینه آموزش حفظ تخصصی در خراسان شمالی برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی افزود: با توجه به درخواست مقام معظم رهبری مبنی بر پرورش و آموزش 10 میلیون حافظ در کشور و در راستای لبیک به این خواسته مقام معظم رهبری، اداره امور قرآنی جلسه برنامه ریزی، آموزش و ارتقاء حافظان در رشته های 10 جزء 20 جزء و حفظ کل را برگزار کرد.

حسینی ادامه داد: تعداد 9 مرکز به همراه مربیان توانمند در تمامی شهرستانها شناسایی شده‌اند که در زمینه آموزش حفظ توانمند بوده و قابلیت اجرای این دوره را دارند.

سیدناصر حسینی تاکید کرد: در این جلسه از مدیران این مراکز درخواست شد نسبت به شناسایی حافظانی که در تلاش هستند خودشان را به رشته های 10 جزء و 20 جزء و حفظ کل برسانند اقدام نموده و به اداره امور قرآنی معرفی نمایند تا برنامه ریزی لازم جهت شروع دوره صورت پذیرد.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: مراکز مجری طرح از اول مهرماه آموزشهای حفظ تخصصی را آغاز می کنند و این طرح تا پایان سال که زمان ثبت نام در بیستمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان  خواهد بود ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره امور قرآنی در پایان یادآور شد: امیدوار هستیم افراد شرکت کننده در این دوره‌ی آموزشی با شرکت در بیستمین دوره‌ی آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان  و قبولی در آزمونهای این دوره موفق به کسب مدرک تخصصی حفظ شوند. در پایان این جلسه، اعضای حاضر به ارائه‌ی پیشنهادات و نظرات خود در راستای هر چه بهتر برگزار نمودن این دوره پرداختند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.