پ

به گزارش تلاوت از لرستان، حجت الاسلام نجفی مدیر خانه قرآن رهروان ولایت(ع) کوهدشت گفت: به مناسبت گرامیداشت میلاد پر خیر و برکت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای آب باریکی برگزار شد.

نجفی افزود: این مراسم با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد و قرائت دعای سلامتی امام زمان (عج) توسط شرکت کنندگان در مراسم آغاز شد، و سپس سوره های ملک و یس به صورت دسته جمعی قرائت شد و ثواب این سوره ها به روح مطهر حضرت زهرای مرضیه و تمام مادران هدیه شد.

در ادامه حجت الاسلام نجفی؛ سخنران این مراسم در خصوص تربیت فرزند با توجه به الگوی زندگانی حضرت زهرا (س) مطالبی برای حاضران بیان کرد و تاکید کرد: یکی از ابعاد زندگی صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا (س) که بسیار درخشان و دلنواز است، «بعد تربیتی» زندگی حضرت است. آنچه می تواند مادران و فرزندانشان را در امر تربیت بیمه کند، عمل کردن به سیره و رفتار عملی و علمی فاطمه زهرا (س) است.

مدیر خانه قرآن رهروان ولایت روستای آب باریکی کوهدشت اضافه کرد: در پایان مراسم نیزمحمدی؛ مداح اهل بیت در مدح و ثنای حضرت زهرا (س) مولودی خوانی کرد و از حاضران در مراسم پذیرایی شد.

.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.