به گزارش اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت الاسلام هادی تولایی کارشناس قرآنی شهرستان فاروج از برگزاری جشن آغازین پایه اول پیش دبستانی قرانی سمیه شهرفاروج خبر داد.
هادی تولایی با اعلام این خبر افزود: این برنامه با تلاوت قاری نوجوان اقای محمد مهدی معصومی و سخنرانی حجت الاسلام حسن نوباغی مسئول دارالقرآن امام جواد آموزش وپرورش دررابطه با انس وارتباط نونهالان با قران وفراگیری کلام خداوند برگزار شد.
وی در پایان خاطرنشان ساخت: در ادامه حجت الاسلام مهدی رحیمیان دبیر امور مساجد شهرستان به اجرای مسابقه قرآنی مبان نونهالان پرداخت و جوایزی نیز به برندگان اهدا شد.