پ

به گزارش اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، سیدناصر حسینی رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی با اشاره به برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در استان اظهار کرد: این جشنواره در دهه امامت و ولایت و در دو مرحله شهرستانی و استانی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی با اعلام این خبر افزود: در راستای تبلیغ، ترویج و جذب اقشار مختلف به‌ویژه نوجوانان و جوانان به فرهنگ قرآنی، جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در استان برگزار خواهد شد.

سید ناصر حسینی در ادامه خاطر نشان ساخت: این جشنواره در چهار گروه پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه، و مدیران مراکز و مربیان جلسات خانگی قرآن برگزار خواهد شد.

وی افزود: گروه پیش دبستانی در رشته نقاشی، گروه ابتدایی در رشته حفظ و قرائت تقلیدی  گروه متوسطه در رشته‌های ترتیل، حفظ، قرائت و اذان و گروه مدیران و مربیان جلسات خانگی در رشته حفظ 5جز و 10 جز و ایده‌ها رقابت خواهند نمود.

رئیس اداره امور قرآنی در پایان خاطر نشان ساخت: گروه پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه در مرحله شهرستانی رقابت خواهند نمود و گروه متوسطه به مرحله استانی راه خواهند یافت و گروه مدیران و مراکز نیز در مرحله استانی به رقابت خواهند پرداخت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.