پ

حجت الاسلام محمود قربانی، با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی و قرآنی در جامعه به فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی در طول سال اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی، گفت: این دوره آموزشی با حضور استاتید متخصص از قم و تهران در حوزه های روانشانسی، کودک و نوجوان، رسانه و معارف قرآن برگزار می شود.

رئیس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: این «دوره‌های آموزشی و کارگاهی» به همت اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

وی بیان کرد: سرفصل های آموزشی مدرسه پاییزه تبلیغ شامل تربیت مربی خانواده، تربیت مربی کودک، ارتباط با نوجوان، بازی‌های معارفی، تربیت مربی تدبر در قرآن و کارگاه تولید محتوا با موبایل است.

این مقام مسئول دوره تربیت مربی خانواده را شامل مدیریت ارتباط با خویشاوندان، مدیریت خشم و هیجان، تعامل با فرزند و … دانست و بیان کرد: ارتباط با نوجوانان نیز شامل روانشناسی نوجوان، مهارت های زندگی، سواد رسانه ای، اختلالات جنسی و … است.

حجت الاسلام قربانی سرفصل های دوره تربیت مربی کودک را نیز شامل شعر و قصه گویی، روانشانسی کودک، تربیت جنسی کودک و … دانست و ادامه داد: سرفصل بازهای معارفی نیز بازهای اعتقادی، اخلاقی، احکام و … می باشد.

رئیس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی سرفصل های تولید محتوا را نیز طراحی پوستر، عکس نوشتهف تدوین کلیپ و عکاسی دانست و ادامه داد: در تربیت مربی تدبر در قرآن نیز مبانی تدبر، جذاب سازی، روش شناسی تدبر و … آموزش داده می شود.

وی خاطر نشان کرد: تمامی دوره ها با تخفیف ویژه ۸۰ درصدی برگزار خواهد شد و دوره‌ها به ‌صورت حضوری و در پاییز ۱۴۰۲برگزار می‌گردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.