پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی حجت‌الاسلام عباسعلی فاطمی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد اظهار داشت: یکی از مسائلی که اخیرا توسط بعضی از دولت‌ها در حال ترویج است، اسلام هراسی است.

وی با بیان اینکه اسلام هراسی دلایل و مصداق‌های مختلفی دارد، افزود: یکی از مصادیق آن توهین به قرآن و توهین به ارزش‌های الهی و شخصیتهای جهان اسلام است. فاطمی گفت: مصداق دیگر آن نیز عملیات‌های مختلف علیه اسلام، حکومت‌های اسلامی در کل دنیا است که جنگ‌های اخیر و تحریم ها به این روش است.

وی عنوان کرد: دلیل اینکه در دهه اخیر هجمه ها علیه اسلام در دنیا بیشتر شده، آن هم توسط بعضی از افراد و مجموعه‌های خاص، قدرت اسلام است. فاطمی ادامه داد: اینان به واسطه هراسی که از گسترش اسلام دارند به توهین و هجمه علیه اسلام و ارزش‌های اسلامی روی آورده اند.

وی تاکید کرد: طبیعتاً توسعه اسلام خواهی در میان کشورهای مختلف امروز قابل انکار نیست به طوری که جامعه دانشگاهی و فرهیخته نیز نسبت به این مسئله اذعان دارد. فاطمی تصریح کرد: بیداری امت‌های اسلامی و مسلمانان دنیا خیزشی را به وجود آورده که هر چه دشمن اقدامات مختلفی را علیه السلام انجام دهند باز هم به ضرر خودشان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ما هر گونه توهین به ارزش‌های الهی و خصوصا اسلامی را محکوم می‌کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.