پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام یداللهی نماینده اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای اظهار داشت: توسعه و گسترش فعالیت‌های قرآنی در جامعه موجب ترویج آموزه‌های قرآنی در بین اقشار مختلف به ویژه نوجوانان و جوانان می‌شود.

وی تصریح کرد: بر همین اساس در اداره تبلیغات اسلامی از فعالیت‌ها و برنامه‌های هدفمند قرآنی استقبال و حمایت می‌شود. یداللهی گفت: در همین راستا از مؤسسات و خانه‌های قرآن شهرستان بازدید می‌کنیم تا در جریان روند آموزشی و فعالیتی این نهادهای قرآنی قرار گیریم.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا از کلاس حفظ قرآن مسجد حضرت علی اصغر علیه‌السلام جغتای بازدید کرده و از حافظین خردسال و نوجوان آن تقدیر به عمل آمد. نماینده تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای اضافه کرد: در کلاس حفظ قرآن این مسجد ۱۵ نفر از نوجوانان دختر مشغول حفظ هستند و تاکنون اکثر قرآن آموزان تا ۴ جزء و یک قرآن آموز نیز تا ۱۰ جزء قران را حفظ کرده است.

یداللهی ابراز داشت: در این دیدار از مربی و قرآن آموزان این محفل نیز تقدیر شد. وی در پایان سخنانش به اهمیت و جایگاه آموزش قرآن و برکات حاصل از آن در جامعه اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.