پ

به گزارش تلاوت از تهران، سبد معیشتی به همت مؤسسه شهید جعفری از مؤسسات قرآنی تحت پوشش اداره تبلیغات اسلامی شمال شرق توزیع شد.

محمدرضا عبدالوهاب، مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شمال شرق گفت: به همت مؤسسه شهید جعفری از مؤسسات فعال تحت پوشش اداره تبلیغات اسلامی شمال شرق، به همت خیرین، سبد معشیتی جهت کمک به خانواده های نیازمند انجام شد. عبدالوهاب تصریح کرد: در راستای طرح اطعام و احسان با کمک خیرین منطقه تهرانپارس، دستگیری و کمک به خانواده های نیازمند و محروم انجام شد.

وی در خصوص فعالیت های این مؤسسه اظهار کرد: در ابتدای اول هر ماه به مدت ۵ روز از محل صندوق قرض الحسنه به خانواده های محروم کمک شده و بسته های حمایتی در اختیار ایشان قرار می گیرد. همچنین تهیه جهیزیه برای عروس، سرپرستی ۲۵ کودک یتیم توسط بانوان خیّر، تهیه لوازم التحریر برای خانواده های محروم در هر ماه، کمک به ایتام و تهیه غذا برای محرومان از جمله فعالیت های اجتماعی این مؤسسه می باشد.

گفتنی است این مؤسسه فعال قرآنی در منطقه تهرانپارس خیابان 206 غربی (شهید محرم پور)، کلاسهای قرآنی را برگزار و کمک های انسان دوستانه خود را به جامعه ارائه می کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.