پ

زهرا کسرایی، رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به سفر هفته گذشته لاله افتخاری، رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کشور به شیراز گفت: در این سفر نشستی با اعضای هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی فارس در شیراز برگزار شد.

وی افزود: در این نشست مسائل و مطالب مختلفی در خصوص الزام حفظ اتحاد و انسجام و گسترش فعالیت‌های هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی مطرح شد.

کسرایی بیان کرد: در این راستا بنا شده است تا هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در ۳۶ شهرستان با حضور ۲ بانوی فعال قرآنی، جوان، خوش فکر و خوش ذوق و همچنین مسئول اداره تبلیغات اسلامی یا مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان تشکیل شود.

وی با بیان اینکه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در شهرستان‌ها با حضور ۳ نفر در هر شهرستان تشکیل خواهد شد، گفت: به یاری خدا نامه‌نگاری‌های لازم به شهرستان‌ها برای تشکیل این هیئت از طریق سازمان تبلیغات اسلامی استان انجام خواهد شد و در اولین فرصت هم وبیناری برای آنان برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم برنامه‌های هیئت را در سطح استان گسترش دهیم.

رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی فارس اظهار کرد: هم‌اکنون این هیئت در سطح استان دارای یکسری کمیته‌هایی است که هر کدام از آنان دارای بانک اطلاعاتی خواهند بود و به یاری خدا در شهرستان‌ها هم بانک اطلاعاتی را از بانوان قرآنی تشکیل خواهیم داد تا بتوانیم بانوان فعال در حوزه‌های مختلف قرآن و عترت و فضای مجازی را شناسایی و از ظرفیت آنان استفاده کنیم.

کسرایی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به در پیش رو بودن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) گفت: بنا داریم تا از طریق هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی فارس مسابقه کتابخوانی «بی پرده با حجاب» را همراه با اهدای شاخه گل به بانوان برگزار کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.