پ

به گزارش تلاوت از اردبیل، اصغر نامور کارشناس قرآنی اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: خانه قرآن سبحان روستای ایوریق از توابع شهرستان هیر استان اردبیل با مسئولیت مهدی سلحشور فرد از سال 1387 فعالیت خود را تحت نظارت اتحادیه مؤسسات و مراکز قرآنی و اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل آغاز کرده و همواره به فعالیت های آموزشی و جلسات قرائت قرآن و نیز گرامی داشت ایام و مناسبت های ملی و مذهبی می پردازد.

کارشناس قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: فعالیت های آموزشی، مراسم و محافل قرآنی به همت خانه قرآنی سبحان در محل مسجد جامع روستای ایوریق برگزار می شود که اساتید قرآن از جمله انوش عزیزوند، یکی از مربیان پیشکسوت این خانه قرآن که بیش از ۳۰ سال است بطور مستمر و بدون وقفه به عنوان مربی قرآن بدون دریافت وجه و فی سبیل الله به آموزش قرآن مشغول است.

نامور افزود: روستای ایوریق دارای 2 هزار نفر جمعیت است که بیش از 80 درصد سواد قرآنی دارند و در برنامه‌های قرآنی در مراسم‌های مذهبی به جزء‌خوانی می‌پردازند. کارشناس قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: در بازدیدی که با حضور حجت الاسلام صابر طهماسبی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از خانه قرآن سبحان ایوریق انجام شد از مهدی سلحشور‌فرد مسئول این خانه قرآنی تجلیل شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.