پ

به گزارش روابط عمومی اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس، جلسه هم اندیشی امور قرآنی با حضور عطاءالله امیدواری دستیار قرآنی استاندار فارس، حجت الاسلام قانع مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس و سید حمید موسوی رئیس اداره امور قرآنی روز یکشنبه نهم مرداد ماه در اداره کل تبلیغات اسلامی استان تشکیل شد.

در این نشست، حجت الاسلام قانع ضمن تبریک انتصاب عطاءاالله امیدواری به عنوان مشاور و دستیار قرآنی استاندار فارس اظهار داشت: فعالیتهای قرآنی نیازمند تعامل و همکاری کلیه دستگاههای اداری در سطح استان می باشد. وی پیشنهاد خود را در راستای گسترش هر چه بیشتر فعالیتهای قرآنی در سه محور مطرح نمود. اول ترویج و تبیین فرهنگ قرآنی علاوه بر بخش اداری، به نیاز عموم مردم و فضاسازی جهت بهرمندی از آموزه های متعالی قرآن کریم بیشتر از قبل توجه شود. دوم تعمیق مباحث قرآنی بدین معنا که نسبت به تشکیل جلسات تخصصی در حوزه های مختلف قرآنی اهتمام ویژه شود و سوم مشکلات سخت افزاری بررسی و برطرف گردد.

در ادامه امیدواری ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این نشست آمادگی خود را به منظور هماهنگ سازی، تقویت و اعتلای فرهنگ قرآنی و گشترش فعالیتهای قرآنی در سطح استان مطرح نمود.

وی افزود: با توجه به تاکید استاندار مبنی بر آموزش قرآن کریم به کارکنان دستگاههای دولتی، این طرح را در اولویت اجرای برنامه ها اعلام کرده و درخواست مساعدت و همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی را نیز نمود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.