پ

شورای قرآن استان فارس، فرهنگسرای قرآن و عترت شیرازسیدحمید موسوی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برگزاری شورای قرآن استان با موضوع بزرگداشت سالگرد شهادت سردار دل‌ها در شیراز خبر داد و گفت: این جلسه در فرهنگسرای قرآن و عترت شهرداری شیراز و با حضور نمایندگان قرآنی دستگاه‌ها برگزار شد.

وی افزود: در این نشست مقرر شد به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی، پویش «مکتب قرآنی، نسل سلیمانی» در ۵ رشته و تمام گروه‌های سنی اعم از بانوان و آقایان اجرا شود.

موسوی با یادآوری اینکه پویش مذکور از پنج‌شنبه، ۸ دی‌ماه جاری آغاز به کار خواهد کرد که تا ۱۸ دی‌ماه نیز ادامه خواهد داشت، گفت: اختتامیه این پویش نیز در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد و در آن به قید قرعه به تعدادی از آثار برگزیده هدایایی اهدا خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس همچنین از برگزاری مسابقه قرآنی «سردار دل‌ها» خبر داد و گفت: این مسابقه نیز در ادامه طرح قرآنی شهید سلیمانی (طرح آموزش قرآن کریم به کارکنان دولت) ویژه کارکنان دولت و خانواده‌های ایشان اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این مسابقه هر اداره یا نهادی که طرح شهید سلیمانی (آموزش قرآن به کارکنان دولت) بهتر انجام شده است، محافل انس با قرآن با حضور برگزیده‌های قرآنی استان انجام شود.

موسوی در پایان یادآور شد: در سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید سلیمانی نیز قطعاً برنامه‌های متعددی توسط تشکل‌های قرآنی استان انجام خواهند شد که طی روزهای آتی اطلاع‌رسانی می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.