پ

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا شفیعی، مدیرکل امور استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم از برگزاری سی‌وچهارمین نشست سراسری رؤسای ادارات امور قرآنی کشور خبر داد و گفت: این نشست با حضور حجج اسلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، عزت‌زمانی، معاون فرهنگی و تبلیغ، روح‌الله حریزاوی، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم و برخی چهره‌های قرآنی از امروز صبح آغاز و تا بعد از ظهر پنجشنبه، ۲۷ مردادماه ادامه دارد.

وی افزود: در این نشست که در دفتر مرکزی سازمان دارالقرآن الکریم کشور برگزار می‌شود، مباحثی، چون رویکرد‌های کلان و محتوایی قرآنی، تحلیل برنامه‌های عملیاتی و نقش جامعه قرآنی در فریضه جهاد تبیین بر اساس اندیشه رهبر معظم انقلاب مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل امور استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم ادامه داد: در این نشست اصول آموزش ترجمه و تفسیر قرآن کریم توسط استاد ابوالفضل بهرام‌پور ارائه خواهد شد و ضمن رونمایی از کتب جدید ایشان، از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر این چهره قرآنی تجلیل خواهد شد.

شفیعی با اشاره به اینکه یکی دیگر از برنامه‌های مهم این رویداد تقدیر از حجت‌الاسلام موسوی‌درچه‌ای، قاری راتب مسجد امام خمینی‌(ره) تهران و تعدادی از مدیران ارشد قرآنی کشور است، گفت: بعد از آن مدیران قرآنی به دیدار آیت‌الله جاودان و در نهایت به زیارت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مشرف خواهند شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.