پ

به گزاررش ایکنا از اردبیل و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، مراسم تقدیر از خانواده قرآنی روستای اندبیل، سوم شهریورماه، به همت معاونت قرآن وعترت فرهنگ ارشاد اسلامی استان و با حضور مدیرکل و معاونان برگزار شد.

در این مراسم از استاد سید اسماعیل هاشمی، همسر و دختران ایشان به نام‌های سیده اسماء، سیده حُسنی و سیده زهرا هاشمی به جهت توسعه فعالیت‌های قرآنی، تبلیغی و ترویجی قرآن کریم و موفقیت در مسابقات قرآنی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

امیر رجبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، در این مراسم با بیان اهمیت، فضیلت و کارکرد مساجد اظهار در ترویج امور دینی، اظهار کرد: قرآن کریم، کتابی آسمانی و انسان ساز است که در طول تاریخ، مسیر درست هدایت را به انسان ها نشان می دهد.

وی افزود: مؤمنان بسیاری وجود دارند که در راه عمل به این حکم خداوندی، تلاش‌های بی شائبه‌ای انجام می‌دهند و با حفظ و قرائت آیات قرآن کریم، باعث ترویج این کتاب نورانی می‌شوند.

رجبی گفت: مسئولان قرآنی هم به پاس خدمت خالصانه و پشتکار مستمر این عزیزان، نسبت به تقدیر، تجلیل و حمایت از این عزیزان عنایت ویژه باید داشه باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.