پ

به گزارش تلاوت از یزد، شعبانعلی قانعی کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان گفت: این مراسم با حضور مسئولین شهرستان در راستای اکرام حافظان قرآنی برگزار شد.

کارشناس امور قرآنی اردکان افزود: در این مراسم امام جمعه اردکان با اشاره به اهمیت حفظ قرآن کریم، قرآن را مایه خوشبختی برای خانواده دانست و گفت: خانواده ای که فرزندانش در مسیر قرآن و عترت و علم دین قرار بگیرند، در این شرایط، از حوادث روزگار بیمه خواهند بود.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان با اشاره به لزوم الگو بخشی به جوانان و نوجوانان، در زمینه انس با قرآن افزود: ما مسئولین وظیفه داریم برای توسعه فعالیت‌های قرآنی در شهرستان تلاش کنیم و حافظان قرآن هم در راه جذب دیگران و نشر این فرهنگ به‌عنوان بهترین باقیات‌الصالحات در جامعه تلاش کنند.

وی از مؤسسات قرآنی و افرادی که در این راه تلاش می‌کنند و به‌ویژه از خانواده‌های حافظان قرآن که با حمایت خود زمینه دستیابی به این موفقیت را فراهم می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است: عاطفه عمویی از سن پانزده سالگی حفظ قرآن‌کریم را در کلاس‌های مؤسسه قرآنی نورالزهرا سلام‌الله‌علیها اردکان و زیر نظر اساتید این مؤسسه آغاز کرد و در سال ١٣٩٩ موفق به حفظ کامل قرآن شد. عمویی در سال جاری در طرح ملی اعطای مدرک به حفاظ، موفق به دریافت مدرک تخصصی درجه سه کشوری شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.