پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حجت الاسلام فاطمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی همزمان با ایام گرامیداشت هفته بسیج، طی سخنانی در جمع دانش آموزان مدرسه دخترانه قهرمانی به اهمیت نماز جماعت اشاره کرد.

وی اظهارداشت: تمام موجودات عالم نماز و ارتباط با خداوند دارند و هر موجودی به زبان خود با خداوند ارتباط می‌گیرید، لذا اگر فردی نماز نخواند از تمام موجودات عالم عقب خواهد افتاد و دچار مشکلات خواهد شد.

حجت الاسلام فاطمی فاطمی با بیان اینکه تمام عالم ذکر دارند و در تمام ادیان اعم دین یهودی، مسیحت، زرتشتی …. نماز برپا می‌شود، افزود: اولین نماز در روی کره زمین خواند حضرت آدم بود لذا از اول خلقت آدم در روی زمین نماز اقامه شده است. رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد تصریح کرد: همه انسان‌ها در زندگی دنبال آرامش هستند و برای رسیدن به آرامش چه در دنیا و چه در آخرت باید در زندگی به نماز اول وقت اهمیت دهیم.

وی در ادمه ابرازداشت: رسیدن به آرامش، حل مشکلات زندگی، بازدارندگی از گناه، آمرزش گناه و نماز، جلوه زیبای همبستگی در بین مسلمانان از جمله آثار نماز است. حجت الاسلام فاطمی فاطمی در پایان تاکید کرد: نماز مهم‌ترین عبادت الهی است که اگر قبول شود، دیگر اعمال نیز قبول می‌شوند و اگر پذیرفته نشود، دیگر اعمال نیز پذیرفته نخواهند شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.