پ

بسم الله الرحمن الرحیم

«قال الله العزیز الحکیم: انا نحن نزلنا الذکر و انا له لحافظون»

قرآن کریم بعنوان ارزشمندترین حقیقت نظام هستی، بزرگترین اعجاز خداوند در عالم بشریت و محکم‌ترین دلیل حقانيت رسالت پیامبر خاتم صلی الله علیه و آله وسلم و استوارترین مشعل هدایت انسان در تمامی اعصار و ازمان بشریت است. کتابی که مصداق اتم و اکمل شرح کتبیه انسان کامل و تجلی عبودیت خداوند و اجتناب و مبارزه با طاغوت است.

این کلام قدسی که با بیان رحمانی رسول رحمة للعالمین هر روز تشنگان حقیقت و شیفتگان محبت را مسحور خود می کند و وحشت در فکر و قلب پيروان طواغیت و شیاطین می افکند. کتابی سراسر نور که نوید دورانی درخشان، توأم با رحمت،عشق و عبودیت خداوند یکتا و بدور از هر ظلم و جور و استکباری خواهد بود.

در چنین عصر پرتلاطم که بشر به بن بست معنویت و اخلاق رسیده است و تنها ریسمان نجات بخش از گودال ظلمت را تمسک به انوار رهایی بخش اسلام و قرآن می داند اقدامات پلید پيروان طواغیت و شیاطین در هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم بعنوان محکم‌ترین سند رسالت پیامبر رحمت صلوات الله علیه وآله وسلم نشانه‌ای روشن از کینه عمیق و بغض فروخفته‌شان است که نتیجه‌ای جز پراکندگی هر چه فزون‌تر عطر ‌روح‌بخش فرهنگ توحیدی در جهان نخواهد داشت.

آری، این وعده خداوندی است که «إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ»؛ همان سنت صادق حضرت رب الکونین(جل و علا) که صراط مستقیم خود را به آفریدگانش می‌نمایاند و چهره کفر و نفاق را رسوا می‌گرداند که «وَمَا کَیْدُ الْکَافِرِینَ إِلَّا فِی ضَلَالٍ»

جامعه قرآنی استان مازندران اعم از فعالان مربیان پیشکسوتان قاریان حافظان و مدیران مراکز قرآنی ضمن محکومیت اقدامات شنیع اخیر در هتک حرمت به قرآن در برخی از کشورهای غربی، خواستار پاسخ دندان شکن مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین رهبران دینی، مصلحان و روشنفکران جهان می باشد و یقین بدانیم که نصرت و وعده الهی حق و نزدیک است.
وَلَيَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ يَنْصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِيٌّ عَزِيزٌ

جامعه قرآنی و دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.