پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد گفت: مهمترین برنامه مبحث جهاد تبیین است که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده حجت‌الاسلام علیپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد، اظهار داشت: با توجه به ایام یوم‌الله ۱۳ آبان و بسیج دانش‌آموزی که در آن قرار داریم برنامه‌ریزی زیادی در شهرستان صورت گرفته است. وی عنوان داشت: مخاطب اصلی برنامه‌های تدوین شده در این ایام جوانان و نوجوانان هستند.و هست. وی ادامه داد: در راستای تحقق این امر باید مباحث را با زبان قابل درک برای نوجوانان و جوانان تبیین کنیم. حجت الاسلام علیپور تصریح کرد: به همین مناسبت و برای اجرایی شدن این مهم، برنامه‌ریزی لازم جهت حضور در مدارس صورت گرفته و از افراد توتنمندی که قبلاً مشخص کردیم و تواننی انجام این هدف را دارند، طرحی تدوین شده است.

وی ادامه داد: بر اساس این طرح از وجود علمای شیعه، علمای اهل سنت، راویان مربیان و دبیران و فرهنگیان استفاده کرده و در همه مدارس حضور پیدا می‌کنیم. رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد خاطرنشان کرد: بر این اساس نشست‌های گفتمان صمیمی با دانش‌آموزان در قالب پرسش و پاسخ انجام می‌گیرد.

وی در پایان سخنانش ابراز داشت: مهمترین مبحث گفتمان صمیمی با دانش‌آموزان تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی ایران است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.