پ

به گزارش تلاوت از لرستان، با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت و به همت خانه قرآن روستای ندای وحی کلاس آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در روستای رئیسوند شهرستان کوهدشت برگزار می شود.

شعبان مولایی نسب کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت با اعلام این خبر افزود: با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت و به همت خانه قرآن روستای ندای وحی روستای رئیسوند کلاس آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در روستای رئیسوند کوهدشت برگزار می شود.

مولایی نسب افزود: کلاس آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم با هدف بسترسازی لازم برای رشد و تعالی آموزه‌های قرآنی، در بين نوجوانان و مشتمل بر آشنایی با حروف عربی، حرکات کوتاه و کشیده، علائم سکون و تشدید و تنوین و مد، حروف ناخوانا، قواعد اشباع و خواندن تنوین نزد ساکن و وقف و علائم آن می باشد.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت اظهار داشت: این کلاسهای آموزشی با مربیگری مریم رئیسوند مدیر خانه قرآن ندای وحی در این خانه قرآن برگزار می شود. این خانه قرآن که با اخذ مجوز از سازمان دارالقرآن الکریم فعالیت خود را از سال 1401 شروع کرده و مشغول به انجام فعالیتهای مختلف قرآنی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.