پ

به گزارش نهضت، حجت الاسلام «هادی نودهی» از بیرجند اظهار داشت: اوقات فراغت تابستان فرصت مناسبی برای رشد و تعالی جوانان و نوجوانان است که در این راستا لازم است اقدامات و برنامه ریزی‌های جدی صورت بگیرد.

مسئول تبلیغات اسلامی بشرویه در خصوص نقش مساجد در تربیت جوانان و نوجوانان گفت: مسجد بهترین مکان برای اجرای برنامه های غنی سازی اوقات فراغت است، مساجد نقش اساسی در تربیت نیروهای متعهد و متخصص بر عهده دارند.

وی ادامه داد: تابستان فرصت مغتنمی برای برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی دینی، تفریحی و اردوئی برای اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان بر پایه مساجد است.

حجت الاسلام نودهی با اشاره به اینکه پنج مسجد در شهرستان بشرویه میزبان برگزاری طرح غنی سازی اوقات فراغت هستند، ادامه داد: در این مساجد مبلغین بومی به برگزاری برنامه ها و کلاس های مختلف دینی، مذهبی، قرآنی، فرهنگی، هنری و … می پردازند.

مسئول تبلیغات اسلامی بشرویه به برگزاری کلاس های آموزش قرآن کریم اشاره کرد و افزود: این کلاس ها در رشته های مختلف حفظ، روخوانی و روان‌خوانی، مفاهیم و تفسیر توسط خانه های قرآن و عترت (علیهم‌السلام) در هشت نقطه شهری و روستایی بشرویه همراه با اعطای گواهینامه معتبر و رسمی از سازمان دارالقرآن الکریم کشور برگزار می شود.

وی در پایان بیان کرد: طی فصل تابستان برگزاری جلسات بصیرتی توسط روحانیون مستقر و طرح هدایت در مساجد شهرستان و برگزاری کلاس آموزش مداحی توسط کانون مداحان در دستور کار قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.