پ

به گزارش تلاوت از کردستان، بهرام مرادی رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری کلاسهای آموزش روخوانی و روانخوانی، احکام بانوان ویژه ترم پاییزی در خانه قرآن هدایت با مدیریت شراره فتحی خبر داد.

مرادی درباره نحوه برگزاری کلاس های مذکور در این خانه قرآن گفت: در این کلاس ها بالغ بر شصت نفر از دانش آموزان از مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان به شکل مستمر شرکت دارند که علاوه بر مدیر این خانه قرآن، سه نفر از مربیان در امر تعلیم و آموزش همکاری می کنند.

مرادی افزود: خوشبختانه امسال استقبال بسیار خوبی از کلاس های احکام بانوان و قرآن توسط بانوان خانه دار به عمل آمده و شرایط به نحوی است که در اکثر مواقع جهت آموزش کلاسها در دو نوبت صبح و بعد از ظهر کلاسها برگزار می گردد. وی ادامه داد: مربیان کلاسهای آموزش قرآن و احکام در هر شیفت به مدت چهار ساعت به امر آموزش پرداخته و لذا برای آموختن دروس تعلیم داده شده، همت مضاعفی از سوی مربیان این خانه قرآن و حمایت مادی و معنوی اداره تبلیغات اسلامی سنندج لازم است.

وی در توضیح بیشتر پیرامون کلاس های ترم پاییزی اظهار داشت: متعلمین کودک و نوجوان این خانه قرآن در این جلسات علاوه بر آموزش قرآن کریم، نحوه خواندن نمازهای یومیه و فراگیری دعاهای واجب از جمله دعای ورود و خروج مسجد، دعای سفره، دعای وقت خواب و لحظه بیدار شدن و…را ن یز می آموزند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.