پ

به گزارش تلاوت از فارس، هفدهمین نشست هیات اندیشه ورز بانوان قرآنی استان فارس با حضور 5 نفر از اعضای اصلی و 2 نفر اعضای میهمان روز شنبه مورخ 4 شهریورماه در اداره کل تبلیغات اسلامی استان تشکیل شد. در این نشست نسبت به مباحث مختلف جلسات قبل بحث و تبادل نظر شد که مجموع مصوبات آن به شرح ذیل می باشد:

1 – با توجه به اینکه هیات قریب 2 سال سابقه فعالیت دارد لذا به منظور گسترش فعالیت ها اعضای جدیدی از بانوان قرآنی فعال قرآنی مردمی و دولتی، جهت عضویت در هیات دعوت شوند که تصمیم گیری در این خصوص به جلسه هجدهم موکول شد.

2 – دبیرخانه هیات با حضور مسئول کمیته اجرایی هیات اندیشه ورز در اداره کل تبلیغات استان فعال شده و ایشان به جهت پی گیری مصوبات هیات، یک روز در هفته حضور فیزیکی در اداره امور قرآنی داشته باشند.در این نشست نسبت به مباحث مختلف جلسات قبل بحث و تبادل نظر شد که مجموع مصوبات آن به شرح ذیل می باشد.

3 – در اسرع وقت برنامه ریزی لازم نسبت به افتتاح اولین جلسه دائمی قرآن که ویژه خواهران با محتوای قرائت و روش کلاسداری می باشد به عمل آید. استاد جلسه مذکور سرکار خانم قانع خواهند بود.

4 – در جلسه هجدهم موضوعات مصوب قبل دسته بندی شده  و به ترتیب اهمیت برنامه ریزی و پیگیری شوند.

5 – جلسه هجدهم هیات اندیشه ورز بانوان قرآنی روز دوشنبه 20 شهریور ماه انجام خواهدشد.

شایان ذکر است در جلسه مذکور حجت الاسلام قانع مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی نیز حضور داشت و توصیه هایی جهت پویایی بیشتر هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی ارائه کرد. همچنین پورشیروان دبیر نهضت پیشرفت بانوان استان نیز میهمان ویژه نشست هفدهم بود. وی با ارائه چند پیشنهاد ابراز امیدواری کرد که نهضت پیشرفت و هیات اندیشه ورز در کنار هم بتوانند گامهای بزرگ و البته موثری در راستای ترویج و تفهیم فرهنگ ناب قرآنی و اهل بیت سلام الله علیهم اجمعین در جامعه بردارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.