پ

محمدی آهویی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان قزوین در گفت‌و‌گو با واحد خبری تلاوت از قزوین، اظهار کرد: هفدهمین دوره آزمون‌ ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم ۲۳ردیبهشت‌ماه همزمان با سراسر کشور در قزوین برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه استان قزوین در حال حاضر برای هفدهمین دوره آزمون‌ ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم مجوز یک حوزه امتحانی در شهرستان قزوین را دارد، افزود: 126 نفر از حفاظ سراسر استان در این آزمون شرکت کردند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان قزوین از شرکت 51 نفر در رشته حفظ۱۰ جزء، 18 نفر در حفظ ۲۰ جزء و 57 نفر در حفظ کل قرآن کریم خبر داد و بیان کرد: از تعداد شرکت‌کنندگان این آزمون 96 نفر بانو و 30 نفر آقا هستند.

وی با اعلام اینکه شهرستان قزوین با 57 نفر شرکت‌کننده بیشترین تعداد ثبت‌نامی این دوره از آزمون قرآنی را به خود اختصاص داده است، افزود: شهرستان البرز 28 نفر، شهرستان بویین زهرا 8 نفر و سایر شهرستان‌های هر کدام دو یا سه نفر شرکت‌کننده داشته‌اند.

آهویی گفت: نتایج مرحله کتبی هفدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم ۱۸ تیرماه اعلام خواهد شد و آزمون شفاهی این دوره از رقابت‌های قرآنی اواخر مردادماه در استان برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.