نشست هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی استان قزوین با حضور محمد آهویی رئیس اداره امور قرآنی و کارشناس امور قرآنی استان و اعضای هیأت اندیشه ورز در محل دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین با موضوع بررسی فعالیت های ماه های محرم و صفر و همچنین نظارت و بازرسی مؤسسات و خانه های قرآن برگزار شد.

در این جلسه اعضای هیئت پیرامون چگونگی اطلاع رسانی و ایجاد انگیزه به منظور حضور و مشارکت حد اکثری آحاد مردم و هم چنین بهره گیری از ظرفیت شهرستان های استان بحث و تبادل کرده و پیشنهاداتی عنوان کردند که بر این اساس مقرر گردید:
تعامل و همکاری اعضای هیئت با دست اندرکاران بسیج هنرمندان به منظور استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت و پتانسیل آنان در راستای برگزاری مراسمات محفل انس با قرآن و یا مسابقات فرهنگی و ایجاد فضای شاد برای کودکان و نوجوانان صورت بگیرد.
همچنین مقرر شد با تدارک جلسه ای با معاونت محترم شهری و روستایی استاندار در خصوص ایجاد خانه های قرآن در شهر و روستاها خصوصاً روستاهایی که فاقد خانه قرآن هستند از طریق دهیاری اقدام گردد.
در این جلسه همچنین بر این لزوم ارتباط نزدیک و حضوری با مدیران مؤسسات و خانه های قرآن به جهت تبادل نظر و رأی با آنان، طرح پایش خانه های قرآن و مؤسسات با نظارت و بازرسی ، طرح تواصی و همدلی از آحاد مردم در قالب ارتقاء فرهنگ جامعه؛ بررسی و به عنوان وظیفه و هدف هیئت های اندیشه ورز مورد تاکید قرار گرفت.
در پایان محمد آهویی رئیس اداره امور قرآنی و کارشناس امور قرآنی استان عنوان کرد: هماهنگی اعضای هیأت اندیشه ورز با دارالقرآن الکریم در رأس امور قرار دارد.
وی افزود: اعضای هیئت اندیشه ورز باید سرشاخه اصلی هدایت افراد به سوی قرآن کریم باشند و تلاش بر این است در آینده با استعانت از خداوند متعال گام های بهتر و اثر گذارتری برداشته شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.