پ

به گزارش روابط عمومی اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب طبق برنامه ها و ابلاغیه‌های سازمان دارالقرآن الکریم در سال ۱۴۰۲ با رویکرد توسعه مخاطب و به کارگیری ظرفیت‌های موجود استان به ویژه دانشگاه فرهنگیان، نشست هم‌اندیشی حجت الاسلام اسماعیل رمضانی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با دکتر آزادیان رئیس پردیس دانشگاه فرهنگیان نوشهر برگزار شد.

در این نشست هم اندیشی که با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی نوشهر و کارشناسان قرآنی این دو مرکز همراه بود بر عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری پیرامون انس دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با قرآن و قرآنی شدن معلمان آینده آموزش و پروش تاکید شد.

حجت الاسلام رمضانی با تاکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با فعالان قرآنی کشور افزود: یکی از مهمترین و محوری ترین رویکردهای سازمان دارالقرآن در چشم انداز ۵ ساله آینده ایجاد ارتباط با دانشگاهها و بطور ویژه با پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان می باشد.

وی بیان داشت: سطح بندی و برگزاری دوره‌های عمومی و تخصصی قرآنی و همچنین بطور خاص برگزاری دوره های عمومی و تربیت مربی تدبر در قرآن مهمترین برنامه‌های پیش رو در دانشگاه فرهنگیان استان می باشد. رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران تصریح کرد: ظرفیت عظیم پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان و حضور قریب به ۴۰۰۰ تن دانشجو در این دانشگاه می تواند یکی از مهمترین جامعه هدف برگزاری دوره‌های مد نظر در ۵ سال آینده دارالقرآن استان باشد.

در ادامه این نشست دکتر آزادیان رئیس مرکز آموزش عالی شهید مطهری نوشهر اعلام آمادگی کامل این پردیس را برای برگزاری دوره‌های مختلف قرآنی اعلام کرد. وی ضمن خرسندی از برگزاری این نشست افزود: با توجه به اشتغال و بکارگیری دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بعد از فارغ التحصیلی در مناصب دبیران دوره ابتدایی و معلمان پرورشی، برگزاری دوره های قرآنی بسیار حائز اهمیت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.